PhET-era jotzen baldin baduzu hona ailegatuko zara haueka hauekin:
- A Simulazioak: SIM berriak, HTML5ekin egindakoak, arloen arbera (Biologia, Fisika, Kimika, Lurrare zientzia eta Matematika), mailaren arabera (LH, DBH...), hizkuntzen arabera... topa daitezke bertan
- B Irakasten: jarduerak atalean simulazioekin landu daitezkeen jarduerak bertan simulazioak, motak, ggaiak, mailak eta hizkuntzen arabera sailkatuak. Partekatu zure jarduerak atalean norberak sortutakoak komunitatearekin partekatu ditzake.
- C Bilatu: jarduerak eta gelarako jarduerak bilatzeko
- D Izena eman: Ekarpenak egiteko eta komunitatearekin elkar eragiteko bidea.
- E Simulazioren bat proba ezazu: simulazio guztiak ikusteko bidea.
Erabilerako 1. aukera izan daiteke A edota C aukeren bitartez Matematikarako baliabideak bilatzea, lantzen ari ginen gaiaren gainean. Adibidez, pentsa dezagun bigarren graduko ekuazioak lantzen ari garela eta Kuadratikoak marrazten simulazioa topatu dugula eta aukera interesgarria iruditzen zaigula. Partekatu dezakegu gure ikasleekein https://phet.colorado.edu/sims/html/graphing-quadratics/latest/graphing-quadratics_eu.html URL-a bidaliz eta jarduera bezala zer ikusi eta landu behar duten zehaztu.
2. aukera izan daiteke beste irakasle batzuek sortutako jarduera-orriak erabiltzea eta gure ikasleen beharretara egokitzea Irakasten-Aztertu jarduerak B menutik eskura eta honako itxura erakusten duena:
Kuadratikoak marrazten simulazioarako egindako jarduera-proposamenak bilatzerakoan 5 aukera topatuko ditugu hemen ikus daitekeen bezala:
https://phet.colorado.edu/eu/teaching-resources/browse-activities?sims=218&types=all&subjects=all&levels=all&locales=all&query=
Kuadratikoak marrazten simulazioarako egindako jarduera-proposamenak bilatzerakoan 5 aukera topatuko ditugu hemen ikus daitekeen bezala:
https://phet.colorado.edu/eu/teaching-resources/browse-activities?sims=218&types=all&subjects=all&levels=all&locales=all&query=
eta proposamen horiek egokitu ditzakegu gure beharretara.
3. aukera bat PhET-en zera izan daiteke: kontua sortzea eta bertan nahi ditugun lan-orri
gorde eta baita ere gureak egin (egokituz gure ikasleen beharretara, hizkuntza barne).
PhET-en gordetako jarduera baten adibidea honakoa litzateke: https://phet.colorado.edu/es/contributions/view/5275
gorde eta baita ere gureak egin (egokituz gure ikasleen beharretara, hizkuntza barne).
PhET-en gordetako jarduera baten adibidea honakoa litzateke: https://phet.colorado.edu/es/contributions/view/5275
___
Irakasle askok aspaldi erabiltzen dituzte ikas-ikaskuntzarako gela-kudatzaileak, hau da, E-Learning-erako baliabideak (Google Classroom, Moodle, Edmodo... ) eta Simulazioak, laguntzaile matematiko moduan algoritmoak lantzeko edota modelizazio indartzeko. Irakasle horiek baliabideak partekatzen dituzte sarean eta horien berri ematen saiatuko gara egunero Irakasleen webguneak sorta (2/X) osatzen saiatuko gara.
2.- Pilar Etxebarria, aesora del ámbito científico-tecnológico del Berritzegune de Leioa:
- Baliabideak esparru zientifiko-teknologikorako: BILTOKI
- Matematikarako baliabideak
- B08 GUZTIOK BATERA
Hurrengo eguneko baliabideak Problemak eta Marisa Berdasco-ren baliabideak.
Baliabideren bat gomendatzen diguzu? Irakasle batenbaten lan gaomendagarria iruditzen zaizu? Esaiguzu, faborez, lopezirastorza@gmail.com-era edota 567701302-ra eta sorta honetan gehituko dugu, MILA ESKER!
___
Matematika online Koronabirus-garaietarako sorta:
___
No hay comentarios:
Publicar un comentario