Gaur egun aukera asko baldin badaude ere bideokonferentziak egiteko (Zoom, 40´´ tope eta 100 kide arte dohainik edo Jitsi librea eta erabat doakoa...) uste dugu ezagunena eta erabiliena gure inguruan Meet dela (Hangout-en bertsio aurreratua eta Gsuiteri lotua gure eskola-testuinguruan, artikulu honetan azaltzen den moduan). Meeten erabilera eskoletan azaltzen duen beste artikulu bat.
- Bideokonferentzia bat antolatzerakoan komenigarria da aldez aurretik helburua, gaiak, luzapena eta partaideak (aukerazkoa edo dirrigorrezkoa den) zehaztea.
- Saioan bertan komeni da puntual hastea, hitza emaile bat finkatzea, beste gailuak itzaltzea eta entzule aktiboa izatea. Baten batek jaso egin beharko du saioan eztabaidatyu edota erabakitakoa.
- Saioaren ondoren laburpen bat banatuko dugu adostutakoa gogorarazteko.
Hona hemen nola antolatu dezakegun bilera bat Meet-ekin. Parte hartezko lotura batean klik egitea baino ez dugu egin beharko baina ondoren bilera hori nola antolatu dezakegun azaltzen saiatuko gara ikas-irakaskuntzarako eskeintzen dituen baliabideetan fokoa ezarriz.
___
Irakasle askok aspaldi erabiltzen dituzte ikas-ikaskuntzarako gela-kudatzaileak, hau da, E-Learning-erako baliabideak (Google Classroom, Moodle, Edmodo... ) eta Simulazioak, laguntzaile matematiko moduan algoritmoak lantzeko edota modelizazio indartzeko. Irakasle horiek baliabideak partekatzen dituzte sarean eta horien berri ematen saiatuko gara egunero Irakasleen webguneak sorta (6/X) osatzen saiatuko gara.
5.- Jone Uria, bertsolaria eta matematikaria:
- Bertsomate, EWKEn martxan jarri duen Hezkuntza Programaren baitan Bigarren Hezkuntzako ikasleei matematika-kontzeptuak errazteko ekimena matematikaren 100 kontzeptu azalduz.
___
Hurrengo eguneko baliabidea Bideotutorialak eta Santiago Fernández Fernández.
___
Matematika online Koronabirus-garaietarako sorta:
No hay comentarios:
Publicar un comentario