
Gaur egun aukera asko baldin badaude ere (Artikuloa) bideotutorialak egiteko gureustez gehien erabiltzen dena hezkuntza ingurunean Screencast-o-matic da. Dohako aukerarekin 15 minutu grabatu daitezke gehienez eta grabazioak geldiuneak egin daitezke 15´ horiek osatu arte.
Prozedura arruntena izan daiteke:
Prozedura arruntena izan daiteke:
- Azaldu behar duguna prestatu (web orrietara jo, power point-ak ireki, testu- dokmentoak zabaldu...)
- Screencast-o-matic exekutatu, on-line ala bertsio lokala erebiliz, nahi den eran.
- Grabatu azalpenak segidan alatarteka, hiru modalidade izango ditugu aukeran:
- Bakarrik pantaila
- Pantaila eta egilearen azalpenak lehiotxo batean (kamara beharko genuke)
- Egilearen azalpenak bakarrik (kamara behar dugu, baita ere)
- Bukatutakoan ea nola geratu den errepasatu eta, behar izanez gero, bergrabatu azkeneko zatia.
- Gorde ordenadorean (MP4 da oraingo ohiko formatoa)
- Youtubeko kanalera igo (publiko, oculto-gordea ala pribatua, aukeran)
Hemen saiatu gara pauso horiek adierazten:
___
Irakasle askok aspaldi erabiltzen dituzte ikas-ikaskuntzarako gela-kudatzaileak, hau da, E-Learning-erako baliabideak (Google Classroom, Moodle, Edmodo... ) eta Simulazioak, laguntzaile matematiko moduan algoritmoak lantzeko edota modelizazio indartzeko. Irakasle horiek baliabideak partekatzen dituzte sarean eta horien berri ematen saiatuko gara egunero Irakasleen webguneak sorta (7/X) osatzen saiatuko gara.
7.- Santiago Fernández Fernández, kide eta laguna.
- Revista Sigma editorea.
- Olimpiada matematikoa (2. DBH), sustatzailea,
- Artículos y publicaciones
- Presentaciones y textos
___
Matematika online Koronabirus-garaietarako sorta:
(1/X): ThatQuiz
(2/X): GeoGebra
(3/X): PhET
(4/X): Problemak
(5/X) Ariketa interaktiboak
(6/X) Bideokonferrentziak Meet-ekin
(1/X): ThatQuiz
(2/X): GeoGebra
(3/X): PhET
(4/X): Problemak
(5/X) Ariketa interaktiboak
(6/X) Bideokonferrentziak Meet-ekin
No hay comentarios:
Publicar un comentario